Mercedes Daimler-Benz W123-230E
Dodge cars GTR
Polonez 1.8 DOHC

 
 
 

 

 


 

Webmaster


 
 
 
 

Dane techniczne samochodu:

Rodzaj:

dwudrzwiowy

Silnik:

V10, dwa zawory na cylinder

Pojemność:

7990cm3

Moc:

650bhp@6000rpm

Moment obrotowy:

650lb-ft@5000rpm

Skrzynia biegów:

6-cio biegowa, manualna

Rozstaw osi:

240,5cm

Długość:

440cm

Szerokość:

189,2cm

Wysokość:

112,7cm

Waga:

1245,7kg

Opony:

27/68-18 przód, 30/70-18 tył

Prędkość max.:

360km/H

 

Do góry
 

Linki stron poświęconych samochodowi Dodge cars:

Dodge cars Site
He - virtualny magazyn dla mężczyzn
images - Need 4 speed
Strona Łukasza Celcenlobena
Red images
Strona Neona
Nord West s.c.
Prywatna strona Krzysztofa Kucybały
KBG - Wrocław
Magazyn Moto


 
 
 
 

Dane techniczne samochodu:

Rodzaj:

czterodrzwiowy

Silnik:

rzędowy, 4 cylindry, dwa zawory na cylinder
wałek rozrządu w głowicy
M102.980

Pojemność:

2299cm3

Moc:

136bhp@5100rpm

Moment obrotowy:

3500/min

Stopień sprężania:

9

Max prędkość obrotowa:

6000rpm

Skrzynia biegów:

4-ro biegowa, manualna

Kolejność zapłonu:

1-3-4-2

Długość:

472cm

Szerokość:

176,8cm

Wysokość:

143,8cm

Waga:

1360kg

Opony:

175R1488H

Prędkość max.:

190km/H

Wyposażenie:

Wspomaganie kierownicy, Szyberdach
elektryczne lusterka, ABS

 

Do góry
 

Linki stron poświęconych samochodom Marki Mercedes Daimler-Benz :

MercMania - klub miłośników Mercedesa


 
 
 
 

Dane techniczne samochodu:

Rodzaj:

czterodrzwiowy

Silnik:

rzędowy, 4 cylindry, dwa zawory na cylinder
dwa wałki rozrządu w głowicy

Pojemność:

1800cm3

Moc:

111bhp@4800rpm

Moment obrotowy:

3700/min

Max prędkość obrotowa:

6500rpm

Skrzynia biegów:

5-ro biegowa, manualna (Fiat132)

Kolejność zapłonu:

1-3-4-2

Prędkość max.:

180km/H

 

W prezentowanym Polonezie został zmieniony silnik z oryginalnego 1600ccm na silnik od Fiata 132 wersja AB oraz została wmontowana skrzynia biegów od Fiata 131 Mirafiori. W efekcie, na II biegu można było "podciągnąć" do 90 km/h, max. prędkość, jaką udało się uzyskać na V biegu - 180 km/h. Innym walorem silnika jest bardzo cicha praca i charakterystyczny "pomruk" na wyższych obrotach.

Do góry